Dags att börja blogga igen ..

Jag har bestämt mig för att börja blogga lite igen.

Har precis rensat hela bloggen på dem gamla inläggen jag hade, kommer i alla fall fyllas på med nya :)

 Klockan är bara 06.41 så jag är inte redigt vaken än men men, om en och en halv timme sitter jag i skolan. Har en redovisning om mitt brobygge , Syndey Harbour Bridge. Men de ska nog gå bra.

Va och dansade igår kväll och det gick så jäkla bra , skitkul verkligen. Vi fick lära oss en ny tur som jag inte minns vad den heter men det är i alla fall en högersnurr. Förra gången lärde vi oss damturen.

Förresten , bara 18 dagar kvar nu , sen är jag hel igen <3

 Puss !

Kommentarer
Postat av: Christopher

Dansproffset ;)

Saknar dej älskling!! Attans vad det ska dansas när jag kommer hem. Har jag tur så kanske man kan få vara hjälpledare på er kurs!! =P



Puss å kram, skumbanan <3

2009-02-10 @ 09:24:49
URL: http://christopherkeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0